Mé očekávání od Marketing festivalu
Již nějakou dobu mám poznačeno, že musím napsat kratičký článek o největší online marketingové konferenci ve střední Evropě.
Dnes mi konečně hlavou blesklo téma, o kterém v souvislosti s konferencí můžu napsat.
V březnu tohoto roku jsem se účastnil konference UpDay v Brně. Jeden z řečníků – Jezevec hovořil o tom, že důležitější, jak samotná konference, je vlastně následný networking na afterparty. Ač je to možná diskutabilní téma, něco na tom je.
Protože cílem účastníků konference je nejen dozvědět se něco zajímavého z oboru, ale také networking. Potkat nové a zajímavé lidi je přeci důležitou součástí jakéhokoliv podníkání.
Jaké cíle jsem si tedy pro tuto konferenci zvolil já?
- >30 nejdůležitějších poznatků z oblasti online marketingu
- procvičení angličtiny v praxi
- Zábavu
- Twitter: 20 nových followerů
- LinkedIn: 20 nových spojení
- Naučit se základní kroky swingu
- Poznat osobně Filipa Podstavce
- panák se zakladatelem Marketing Festivalu Jindřichem