Dojmy z Marketing Festivalu 2014
Zas budou všichni o něco chytřejší. Nejen české a zahraniční firmy, ale i konzultanti a marketingové agentury.
4 dny skvělého Marketing Festivalu jsou za námi a my se všichni jen můžeme těšit na to, že těch 365 dní uteče jako voda a bude tu zas 🙂
Je tu však pár nejdůležitějších věcí, které bych chtěl z celého festivalu vypíchnout:
- velká gratulace Jindřichovi, Míši, Lence, Maru, Blueberry.cz a samozřejmě i všem dalším z realizačního týmu za to, co dokázali spáchat, vše fungovalo (kromě…wifi padá – něco si přej) a účastníci a přednášející se mohli cítit jak v bavlnce
- Avinash Kaushik byl v Brně!
- podle potlesku, ať si říká ten kluk ušatá co chce, měl Filip Podstavec nejlepší přednášku (nepočítám Avinashe, to by bylo dost diskutabilní)
- trendem v online marketingu by pro nadcházející období měl být důraz na různá zařízení (někdy mají mobilní zařízení dokonce větší konverzní poměr než PC)… a automatizace Samozřejmě s rozumem a jak říkal Filda: Vždy je důležité mít ve finální kontrole dat člověka!
- #mktfest dosáhl podle klábosení k tomuto času 5853 záznamů
- dle mého bylo naprosto skvělé navýšení počtu kafe stánků (letos 4) :)))
- alespoň za mě posílám velkou pochvalu Bettru – jednou jsme na Moravě, tak bylo fajn mít kousek té pravé Moravy i v divadle
- ať už jste tam byli nebo nebyli, určitě si přečtěte to nejdůležitější v Marketingových novinách
- letos bylo velkým překvapením „případovky“ – 5-minutové prezentace o úspěších v marketingu – naprosto super, jen těch dat bylo moc a dával bych to příště po menších dávkách
- skvělý večerní program!
Marketing festival je prostě něco, co by měl mít každý na svém seznamu TODO!
Nadchlo vás i něco dalšího? Napište 🙂